"Ha valaki odaadja a szívét neked, vigyázz rá, mert te sem szeretnéd, ha a tiéd törnék össze!"

2011. január 14., péntek

Eredményhirdetés!!!

Sziasztok!

Nos, elérkezett az eredményhirdetés ideje, de előtte csak, hogy még fokozzam a hangulatot - juj de gonosz vagyok :P - szeretnék mondani pár dolgot.
Először is, nagyon sajnálom, hogy hárman is visszaléptek, egy történetet pedig nem kaptam meg. :( Viszont annak nagyon örülök, hogy az első pályázatomra ennyien jelentkeztetek! :) Köszönöm! :)
Úgy látszik, a hármas számnak nem csak a mesékben van különleges szerepe, hanem itt is.
A történetek mind tetszettek nekem, jó volt látni, hogy egy címből ennyi mindent ki lehet hozni. Nehéz volt? Szerintem egy kicsit, bár ti írtatok, ti tudjátok. :) Akkor most...
Szeretném megköszönni Darolynnak, hogy mindenben nagyonnagyon sokat segített! Köszönöm!!! :)
Na akkor... húzzam még egy kicsit? :P Na jó, nem húzom tovább. Mint már említettem, Darolyn volt olyan kedves, hogy segített bírálni a beérkezett történeteket, így a kettőnk értékelése alapján született meg az eredmény.





Ami pedig a következő:




Első helyezett lett
Leander
Gratulálok, nagyon ügyes voltál! :)

Második helyezett lett
Szimy
Te is nagyon ügyes voltál, gratulálok! :)

Harmadik helyezett lett
Artie
Neked is gratulálok! :)

Tényleg mind nagyon ügyesek voltatok, és örülök, hogy részt vettetek a pályázaton! Remélem, ha lesz még pályázom, viszontlátom majd, ha nem is mindenki nevét, mert nem szeretne, vagy stb..., de sokakét!
Ha valaki szeretne kérdez, vagy bármi, akkor írjatok nyugodtan a bonniebell@citromail.hu címre!

Üdv. 
Bonnie :)

2 megjegyzés:

Artair McKnight írta...

Nagyon köszi a harmadik helyért, és gratulálok az 1-2. helyezetteknek!!! :-) :-)

Leander88 írta...

Nahát :D Óriási köszönet az 1. helyért :D Nagyon meglepődtem ^^ Gratulálok mindenkinek, igazán színvonalas alkotások érkeztek :)