"Ha valaki odaadja a szívét neked, vigyázz rá, mert te sem szeretnéd, ha a tiéd törnék össze!"

2010. november 14., vasárnap

Pályázat!!!

Sziasztok!

Íme meghoztam a pályázatot!:)

Cím: Jövő emléke
Formátum: word
Kiterjedés: minimum 2; maximum 6 oldal
Fanfic kivételével bármi lehet!





Jelentkezési határidő: 2010. december 15.
Beküldési határidő:
2011. január 5.

Jelentkezéseket vagy kommentben kérem ide, e-mail címmel együtt, vagy a bonniebell@citromail.hu címre.
Ha lehet ne chaten!

A jelentkezőket oldalra fogom felírni. Remélem sokan lesztek!:)

Eredményhirdetés még nem tudom mikor lesz. Út közben majd kiderül:)

És nem feledkezek meg Darolynról sem, aki nagyon sokat segített nekem.
Köszönöm Darolyn! :)

Üdv.
Bonnie

24 megjegyzés:

mesi28 írta...

Szia!
Érdekelne a pályázat, nagyon tetszik a címe :))
e-mail címem: cs.mesi28@citromail.hu

puszi
mesi28

Szepy írta...

Hali!
Szeretnék jelentkezni a pályázatra :)
mail: szepy05@gmail.com
Puszi: Szepy

Bri. írta...

Hellóka!

Én is jelentkeznék a pályázatra. :)
Mailom: brigitta97@gmail.com

Bonnie Bell írta...

Sziasztok.
Mindenkit fölírtam :)

Darawona írta...

Szia :)

Én is jelentkezek, valamivel már vissza kellene térnem :)
darawona@freemail.hu

Querida írta...

Szia! Szintén szeretnék jelentkezni. Az emailem: gwengirl@citromail.hu

Bonnie Bell írta...

Darawona, Querida,
mindkettőtöket felírtam:)

Szimy írta...

Szia!
Érdekes ez a pályázat, egyelőre nincs ötletem, de azért jelentkezem :)
Emailem: nagy.szimy@citromail.hu

Bonnie Bell írta...

Szimy, felírtalak :)

Artair McKnight írta...

Szia! Én is szeretnék jelentkezni! :)
artair_mcknight@freemail.hu

Bonnie Bell írta...

Felírtalak! :)

Leander88 írta...

Szia!
Beugranék én is, ha nem gond :) Ideje lenne újra ringbe szállnom ^^
leander88@citromail.hu

#Winnie Sc.* írta...

Helo!
Én is jelentkezek :)
email: peaceandlove.becca@gmail.com

Bonnie Bell írta...

Leander88, Becca,
felírtalak titeket is :)

#Winnie Sc.* írta...

Lehet egy kérdésem?
Ha megirom, akkor azt a blogomra is felrakhatom? Vagy nem ?
Írj!
Becca

Bonnie Bell írta...

Szia. Hogy gondolod? Hogy miután elküldted és megvolt az eredményhirdetés vagy...?

#Winnie Sc.* írta...

Szia.
igen, az eredmény hirdetés után

Bonnie Bell írta...

Igen, akkor persze:) én is kirakom majd ide az összeset :)

Dark Angel írta...

Helo!
Én is jelentkezek :)
shadow_girl@hotmail.hu

Pusy Dark Angel

Emi írta...

Szia!

Én is jelentkeznék, igazán ötletes cím :)
e-mail: mesi350@gmail.com

Puszi:Emi

Bonnie Bell írta...

felírtalak mindkettőtöket .)

**Zsazsa** írta...

nem nagyon értem.. mire pályázod a novellákat meg mi ez a min 2 max 6 oldal?? lehet hülye vagyok bocsi ^^
még nem igazán láttam/hallottam ilyenről... :S
lécci irj.
e-mail: zsazsa95@windowslive.com
pusz mindenkinek: Zsazsa**

flanna írta...

Szia!

Tudom, hogy kifutottam már a nevezési határidőből, de most találtam rá a pályázatodra és gondoltam, azért még írok, hátha elfogadod a jelentkezésem. Szóval szeretnék jelentkezni, ha még megoldható(:

e-mail: franciska9516@gmail.com

Bonnie Bell írta...

hm, rendben, felírtalak, de most már tényleg lejárt az idő! :)
mostantól már csak a novellákat várom. :)