"Ha valaki odaadja a szívét neked, vigyázz rá, mert te sem szeretnéd, ha a tiéd törnék össze!"

2010. december 9., csütörtök

Minibeszámoló:)

Shiver-rajongók, figyelem!

Mint tudjátok, tegnap (2010.12.08.) az Alexandra Párizsi Nagyáruház Lutz termében dedikált Maggie Stiefvater. Én is ott voltam! :D
Az osztánytársammal mentem aki vitt Maggie-nek egy kis ajándékot:

Pár kép a helyszínről:









Maggie nagyon kedves volt! :) Mindenkivel váltott pár szót.
Róla pár kép:




Maggie aláírása:



Mindenkinek írt, és rajzolt valamit. Én ezt kaptam :)








Szuper volt, hogy el tudtam menni! Maggie tényleg olyan volt, mint amilyennek gondoltam. :)

Ha szeretnétek mégöbbet megtudni a Shiverről akkor

katt ide.

Jó olvasgatást hozzá:)

Üdv:

Bonnie

2 megjegyzés:

Bri. írta...

Hellóka!

Bakker de mázlis vagy *irigykedik* xd Sajnos én nem tudtam ott lenni :( nem volt megoldható pedig annyira bánom:(

Bonnie Bell írta...

Állítólag tavasszal is jön majd. :)