"Ha valaki odaadja a szívét neked, vigyázz rá, mert te sem szeretnéd, ha a tiéd törnék össze!"

2010. december 25., szombat

Ötlet...

Sziasztok.

Úgy gondoltam, hogy amíg ''nem jön meg ennek a történetnek az írója'', addig ide a kisebb novelláimat/történeteimet fogom felrakosgatni. Azt nem tudom, hogy mikor tudom megírni ennek a történetemnek a folytatását, ugyanis a történet megvan, de most nem tudom, hogyan folytathatnám. :/ De ezt már írtam egyszer egy régebbi bejegyzésben.

A pályázatról csak annyit, hogy akik még nem küldték be, azoknak még 11 napjuk van a határidőig. Remélem nem felejtette el senki sem! Én már nagyon várom, hogy elolvashassam a többiek történeteit is!
Sok szerencsét nektek! :)

Üdv.
Bonnie:)

4 megjegyzés:

Darolyn írta...

Persze, jöhetnek novellák, történetek, bármi:)

Bonnie Bell írta...

:) Már elkezdtem 3-at. De csak 2 lesz, ugyanis az egyiket beleépítem a másikba. De nem árulok el többet, majd meglátod :)

Artair McKnight írta...

Nem felejtettem el!!! :-) Csak eddig mással kellett foglalkoznom. De megvan a sztori, szóval le is fogom írni, ebben biztos lehetsz! :)

Bonnie Bell írta...

Rendben :) Várom! :)